Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Feb 2025 15:30:20 +0200

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2511371/01173 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Laabi küla, Paemurru tee L1 // 
Paemurru tee 2 // 3 // Tallinn, Haabersti linnaosa, Paldiski maantee T25 // 
Paldiski mnt lõik T8, Harju maakond, Harku vald, Laabi küla, Paemurru tee L1 
// Paemurru tee 2 // 3 // Tallinn, Haabersti linnaosa, Paldiski maantee T25 
// Paldiski mnt lõik T8 (Kanalisatsioonitrass, Veetrass) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27268646>  (menetlus nr: 
474361), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (ANNIKA SOONE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister